Задължителна училищна документация (ЗУД)
25.05.2021 г.
Заявка за документи от задължителната документация за системата на предучилищното и училищното образование за началото на учебната 2021/2022 година
Заявка за документи от задължителната документация за системата на предучилищното и училищното образование за края на учебната 2020/2021 година - заявка
Заявка за документи от задължителната документация за началото на учебната 2020/2021 година - заявка
Заявяването на задължителните документи за края на учебната 2019/2020 година - заявка
Заявяването на задължителни документи за началото на учебната 2019/2020 година - заявка
Заявяването на задължителните документи за края на учебната 2018/2019 година - информация, заявка
- Попълване, водене, издаване и унищожаване на документи фабрична номерация
- График за получаване на задължителна училищна документация (ЗУД)
***********************************************************************************************************************
Заявка за документи от задължителната документация за началото на учебната 2017/2018 г. и информация
Заявка за документи от задължителната документация за края на учебната 2016/2017 г.
Писмо №910645-150/19.12.2016 г. за задължителната училищна документация
- Попълване, водене, издаване и унищожаване на документи фабрична номерация
- Писмо до директорите на образователните институции - 910645-148/14.12.2016 г.
- Писмо до кметовете на общини - 1002-539/14.12.2016 г.
- Заявка ЗУД за края на учебната 2016/2017 г.
График за получаване на задължителна училищна документация (зуд) за началото на учебната 2016/2017 година
Напомняме, че спазването на графика е задължително, както и носенето на печата на институцията от получателя на ЗУД.
В срок до 19.08.2016 г. трябва да си вземете екземпляр от заявката за (ЗУД) за началото на учебната 2016/2017 г. от В. Колева – ст. експерт по ОСО, офис № 8.
ГРАФИК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ЗАДЪЛЖИТЕЛНАТА УЧИЛИЩНА ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА КРАЯ НА УЧЕБНАТА 2015/2016 ГОДИНА
*********************************************************************************************************************
НА ВНИМАНИЕТО НА ЦПО
Съгласно промяната в чл. 87 ал.3 на Наредба № 4 за документите в системата на народната просвета, заявки за задължителна училищна документация, както и отчети за унищожаването на документи с фабрична номерация не се приема в РИО - Варна, а в Национална агенция за професионално образование и обучение (НАПОО) . Повече информация може да получите на страницата на НАПОО
******************************************************************************************************************
1. Подаване на заявка за ЗУД - необходими документи:
· Заявка - изготвя се по приложения образец в три еднообразни екземпляра: заявка за началото на учебната 2014/2015 година и края на учебната 2014/2015 година;
· Справка - изготвя се по приложения образец в един екземпляр (без подпис и печат на образователната институция, от която се изготвя): образец
· Придружително писмо – адресира се до началника на инспектората и в него се описват приложените документи;
Документите се подават в деловодството на РИО-Варна
2. До 30.04.2015 г. следва да се извърши процедурата по унищожаване на документите с фабрична номерация съгласно чл. 88 от Наредба №4 от 16.04.2003 г.
Следва да представите:
· Заповед на директора с която се определя комисия;
· Протокол за извършеното унищожаване;
· Отчет на документите с фабрична номерация;
· Придружително писмо – адресира се до началника на инспектората и в него се описват приложените документи;
Документите се подават в деловодството на РИО-Варна
Към отчета се прилагат и копия на всички приемателно-предавателни протоколи, с които сте получавали или предавали документи с фабрична номерация за съответната учебна година. Отрязъците с отпечатаната серия и фабричен номер се залепват прегледно (на достатъчно разстояние един от друг) върху Протокола, а не върху отчета. Върху всеки отрязък се поставя печат, който да е видим и на копието.Оригиналът на Протокола от унищожаването се съхранява в училището на място определено със заповед на директора.Отчетите със съпътстващите ги документи се представят в РИО до 30.04.2015 г. Предаването след срока е нарушение на чл. 87, ал. 3 от Наредбата.
3. Приемане и предаване на документи с фабрична номерация
Изготвя се протокол, съгласно чл. 86, ал. 2 от Наредба №4 от 16.04.2003 г., в четири екземпляра – за приемащата, за предаващата страна, за РИО и за МОН. В 10-дневен срок от изготвянето на протокола приемащата страна представя в РИО екземпляра, предназначен за него, а предаващата изпраща лично протокола в дирекция „Достъп до образование и подкрепа на развитието" МОН.
Важно
- Механизъм за съвместна работа на институциите
- Колективно трудово договаряне
- График ваканции
- Квалификация
- Училища и детски градини
- Държавни зрелостни изпити
- Прием на ученици
- НВО и външно оценяване
- Олимпиади и състезания
- Свободни работни места
- Свободни места за ученици
- Задължителна училищна документация (ЗУД)
- Признаване на документи, издадени от училища на чужди държави
- Валидиране
- Полезни връзки
- Декларации и регистър на декларациите по ЗПКОНПИ
- Административни услуги
- Охрана и сигурност
- Приобщаващо образование
- Тарифа за таксите
- Образци на документи
- Профил на купувача
Търси
Проекти
Регионални политики и методически програми
- Организация в условия на COVID-19
- Регионален методически съвет
- Взаимодействие между училищната и семейната среда
- Български език
- Математика, информатика и информационни технологии
- Чужди езици
- Обществени науки
- Природни науки
- Изкуства
- Технологии и предприемачество
- Физическо възпитание и спорт
- Начален етап
- Предучилищно образование
- Професионално образование